سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرای ژئو گرید ها

ورق ژئوممبران

 


ژئو نت ها : لایه های شبکه ای بر پایه پلی اتیلن می باشند که به مراد کنترل میزان نفوذ  آب وسیالات در لاگون ها و سطوحی که از عشا ژئوممبران مستعمل وهدایت آن ها به سوی انبارکهای طراحی گردیده آیتم به کار گیری قرار می گیرد.




ورقهای : Anchor Knob Sheet (AKS)    بالاترین  Hexane برپایه مواد پلیمری ازجنس مقام پلی اتیلن به طور ورقهای تقویت شونده با زوائد درگیرشونده از یک طرف به طول 1 تا 1,5 1,5  و بعد ها متفاوت تولید می شوند در هر مترمربع ورق حدود to 5 mm سانتیمتر و با ضخامت 1240 زائده موجود است به شکلی کاملاً با بتن درگیر شوند و کاربردهای مهم این ورقها در ایزولاسیون کانالهای انتقال مواد شیمیایی , آببندی مخازن نگهداری آب و سایر سیالات شیمیایی ,ایزولاسیون خارجی مخازن شیمیایی به منظورمحافظت از نفوذ آب و رطوبت به باطن مخزن و با دقت به استحکام مکانیکی , مقاومت شیمیایی و قدمت طولانی باعث به کاربرد این ورقها در محیطهای شیمیایی خورنده گردیده میباشد.




مورد ها کاربرد ورقهای   Anchor Knob Sheet


-1 ایزولاسیون سطح های داخلی لوله های بتنی فاضلاب و تونلهای انتقال آب


-2 ایزولاسیون مخازن بتنی ذخیره آب و مواد نفتی و شیمیایی و پسابها


-3 ایزولاسیون منهولها و سپتیک تانکها در بعدها متعدد


-4 پوشش سطح های بتنی اجرا گردیده بوسیله چسباتدن ورق با گروت اختصاصی به آنان


مزایای به کارگیری   Anchor Knob Sheet


-1 امکان ایجاد و قرار گیری در قالب بتن ریزی گردیده


-2 در گیری کامل ورق با بتن با اعتنا به شکل و تعداد زائده ها


-3 کاهش عصر تولید با اعتنا به همزمانی قرارگیری ورق در بتن و عملیات بتن ریزی


-4 عدم نیاز به انکراژ ورق به بتن و حذف هزینه های مربوطه


. غشا آببند بنتونیتی  (GCL)   از ترکیب تعدادی لایه ژئوتکستایل با بنتونیت بدست می آید کاربرد برای ایجاد سطح های آببند و ایزولاسیون دیواره مسیرهای زیرزمینی زیرا مترو به کار گیری می شود.