سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از دیمپل شیت

ورق ژئوممبران


دیمپل شیت ها نسبت به ژئودرین های تشکیل‌شده از ژئونت ، قدرتمند به تحمل بارهای فشاری بیشتری می‌باشند. این تولیدها نیز همانند دیگر تولیدها ژئوسننتیک به طور ورق هایی رول گردیده به بازار عرضه می‌شوند. نصب آن‌ها بسیار آسوده میباشد و به راحتی و سرعت از موقعیت رول، گشوده گردیده و در محل متبوع قرار میگیرند.


دیمپل شیت ها بر پایه ی وزن واحد سطح شان دارنده مقاومت های فشاری متفاوت می‌باشند هر چه وزن واحد سطح شان بیش تر باشد، در قبال بارهای فشاری وارده مقاوم خیس خواهند بود. این تولیدات در پروژه های متعدد بسته به ترازو نیاز به مقاومت فشاری، در وزن های واحد سطح متعدد توصیه میگردند.




به جهت وجود برجستگی های مو جود در سطح دیمپل شیت، این تولیدات دارنده مقاومت قابل قبولی در قبال بارهای ضربه میباشند.

ورق های دیمپل شیت عموما در نصیب هایی از بنا ها قرار می‌گیرند که آن حیطه ها همواره یار با رطوبت های زیاد و یا این که حتی آب میباشند. از دیمپل شیت می قدرت همزمان تحت عنوان یک عایق و یک زهکش با دبی بالا بهره برد و قابل ذکر میباشد که‌این ورق در قبال میکرو ارگانیزم ها، تهاجم ها شدید میکروبیولوژی و نیز جوندگان و ریشه گیاهان بسیار مقاوم است.


دیمپل شیت و آب بندی

وقتی که از دیمپل شیت به کارگیری میگردد، اکثر وقت ها نیاز به لایه ی ژئوممبران، به مراد آب بندی از فی مابین می رود به این دلیل‌که دیمپل شیت، محصولی پیوسته و نفوذ ناپذیر و اکثر زمان ها از فرآورده پلی اتیلن بوده و براین اساس تحت عنوان یک لایه آب بند نیز آیتم به کار گیری قرار میگیرد.