سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روکش سیلوی علوفه

ورق ژئوممبران

این روکش به رنگ های متعدد تهیه می شود و همگی خصوصیات روکش سیلوی غلات را دارااست ، روکش سیلوی علوفه نیز در برابر نوک پرندگان همچون کلاغ و جوندگان همچون موش مقاوم بوده و ازبین نمی رود .ضدکپک زدگی – ضد رطوبت – عایق در برابر اشعه ماورای بنفش و نورخورشید(دارایUV عایق در برابر گرمای شدید – سرما و یخ زدگی . 


5 .روکش 

سیلوی دامداری ها 

دکاموندنسل 

تازه عایق( پوشش) 



این روکش به رنگ های سبز وآبی تنظیم می شود . 

ضد کپک زدگی-ضد رطوبت-عایق در برابر فروغ خورشیدواشعه ماوراءبنفش-عایق در برابر سوز‌و‌سرما وگرمای شدید-مقاوم در برابر پارگی 

مزیت 

های این کالا در مقایسه با نایلون: 

1 .نایلون در برابر سوز‌و‌سرما شکننده وپودر می شود در صورتی که این جور پوشش در برابر سوزوسرما به طور کامل مقاوم می باشد . 


2 .در چهره پارگی درسطح نایلون غیر قابل ترمیم است در صورتی که همه پارگی ها در این کالا قابل ترمیم بوده و به هیچ وجه این ترکیدگی در مرحله پوشش ادامه پیدا نمی کند . 


3 .عمر اثر گذار نایلون نهایتا 1‌سال می باشد در حالی که این پوشش دارنده 5 سال ضمانت میباشد . 


4 .نایلون دارنده محدودیت در ابعاد می‌باشد در حالیکه این مدل پوشش هیچ نوع محدودیتی در بعد ها ندارد . 



کلمه ها 

کلیدی: ژئوممبران, ساخت استخر پرورش ماهی,ژئودکاموند مشهد, ایجاد استخر سریع, ژئوممبران, پوشش نایلون, روکش سیلوی غلات, روکش سیلوی دامداری, روکش سیلوی علوفه, استخر ذخیره آب و رویش ماهی, ژئودکاموند شهر مشهد مقدس ,نسل نو استخر، ایزولاسیون مخزن، ورق پرزنتی، آببندی سیلوی علوفه, سیلوی دامداری, ژئوممبران مشهد, ژئودکاموند, پوشش شفاف گلخانه, عایق گلخانه مشهد