سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژئوممبران از مصالح ژئوسنتتیک

ژئوممبران از مصالح ژئوسنتتیک می باشد که به کارگیری کلیدی آن عایق کاری می‌باشد . به کار گیری از عایق ژئوممبران ورز به روز درحال افزایش می باشد و این امر به برهان کیفیت مناسب و ارزش خوب این گونه عایق می باشد . متاع صفحه های ژئوممبران از مواد پلیمری می باشد . 

ورق ژئوممبران

شاید برای شما این سوال پیش مهیا باشد که برای چه مکان هایی از عایق ژئوممبران به کارگیری می گردد . در استخر های تبارک خاکی و سیمانی، مخازن ذخیره آب و مواد شیمیایی و سدسازی از عایق ژئوممبران به کارگیری می شود . ورق ژئوممبران از مال پلی اتیلن (PE) یا این که پی او سی (PVC) تولید شده می‌باشد . قدمت این عایق نسبتا طولانی می‌باشد . نکته اصلی در این فرمان این زمینه می باشد که عایق بندی با ژئوممبران قادر بوده و نسبتاً نفوذتاپذیر می باشد . 

 

geomembrane 

 

استفاده مهم از ورق های ژئوممبران در استخراهای خاکی می باشد و نیازی به پایین سازی خاصی ندارد . تنها می بایست که خاک نرم کوبیده شده ای وجود داشته باشد . از ورق های ژئوممبران مو جود هم برای عایق بندی کردن مجدد استخرهای عمودی با دیوارهای بتنی و سیمانی به کار گیری کرد . 

 

ژئوممبران 

چیست 

ورق های ژئوممبران به رخ متدوال دارنده عرض 2 .2 متر تا 9 متر می باشند، و طول هر رول متنوع و ضخامت های معمول از 0 .75 ، 1 ، 1 .5 ، 2 ، 2 .5 و 3 ایجاد می شود . 

 

کاربرد 

های ورق ژئوممبران استفاده 

های حیاتی ورق ژئوممبران در استخر می باشد البته در صنعت های مختلفی از گزاره صنعت کشاورزی و دامپروری هم کاربرد داراست که در تحت به یکسری موضوع آن اشاره خواهیم کرد: 

پوشش 

مطلوب جهت عایق کاری استخرهای خاکی جهت ذخیره کردن آب برای مصارف کشاورزی، دام و طیور عایق 

بندی استخرهای رشد ماهی، میگو و بقیه آبزیان پوشش 

مناسب برای تالاب ها و دریاچه های مصنوعی پوشش 

دهی کانال های انتقال آب، فاضلاب و زه آب پوشش آب انبار ها و مخازن سربسته (مخازن ذخیره آب روستایی، مخازن آب شرب، آب انبار مرغداری و . . .) 

عایق 

بندی دوباره استخرهای سیمانی و بتنی به مراد اندک کردن نفوذپذیری ئ ارتقاء راندمان فایده برداری . . . . 

ارزش 

ژئوممبران مزایای 

ژئوممبران نسبت بقیه عایق های آب بند کاهش 

هزینه های اجرای استخر ژئوممبران نسبت به استخرهای بتنی یا این که سنگی سیمانی دوران 

اجرای به نسبه کمتر برای تولید استخر ژئوممبران نسبت به استخر های بتنی عایق 

بندی فراوان بالاتر ورق ژئوممبران در قیاس با بقیه پوشش ها عدم چسبیدن خزه و جلبک به کف و دیواره استخر ژئوممبران که این دستور منجر می شود که برای استخر های آب شرب هم این عایق فعالیت قابل استعمال شود . 

مقاومت بالا در برابر نورآفتاب، یخ زدگی و . . . 

و کارداران بیولوژیکی